Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Vidám ajtódísz

2013.08.19. 12:13 Takács Katinka

Ez az anyag már régebben készült. Esős borongós idő volt, nekem meg kedvem semmi. Kellett valami ami kihúz a mélabús hangulatból. Ilyenkor muszáj csinálnom valamit.szajtodisz12k.jpg

Elővettem a kincsesdobozomat, és válogattam egy csomó színes dolgot. Szalagokat, kis fa díszeket, olyan színes bársonyos drótot, amit nem tudom hogy hívnak hivatalosan :), beüzemeltem  a ragasztópisztolyt, és nekiláttam ajtódíszeket csinálni a boltba.

A drótokból először nagy virágok lettek, aztán kicsik. A színes szalagokra ráragasztottam a virágokat, a kis virágok közepére ragasztottam kis fa díszeket. Azt hiszem ezeket eredetileg scrapbook kellékként árulják, én a Kik-ben vettem őket.

Igyekeztem a színeket úgy összeválogatni, hogy vidámak, és minél színesebbek legyenek. Amikor kész lett egy damilt kötöttem a virágra, és ennek segítségével felraktam az üvegajtóra.

Nem tudom neked hogy tetszik, de nekem jobb kedvem lett tőle.

szajtodisz1k.jpg

szajtodisz2k.jpg

szajtodisz3k.jpg

szajtodisz4k.jpg

szajtodisz5k.jpg

szajtodisz6k.jpg

szajtodisz7k.jpg

szajtodisz8k.jpg

szajtodisz9k.jpg

szajtodisz10k.jpg

szajtodisz11k.jpg

szajtodisz12k.jpg

szajtodisz13k.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr345466339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása