Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Ötperces papírcsillag

2012.12.17. 21:17 Takács Katinka


Ezeket a csillagokat Julika szomszédasszonyom mutatta meg nekem még évekkel ezelőtt. Most gondolkodtam rajta hogy milyen utolsó percben minimál költségvetésből elkészíthető dekorációs ötleteket mutassak nektek, és eszembe jutottak a csillagok.

Elkészítésük nagyon egyszerű. Én most fehér és fekete fehér verziókat hoztam. A fehér, sima fénymásoló papírból van, de csinálhatod vékonyabb kartonból, vagy bármilyen színes papírból

A mérete bármekkora lehet, attól függ, hogy mekkora papírnégyzeteket vágsz ki alapnak.

Ha megvan a négyzet azt az átlója mentén félbehajtod, és ollóval 4 helyen bevágod a háromszög mindkét oldala mentén, egyenlő közönként, de vigyázol, hogy a vágások ne érjenek össze, hanem maradjon köztük kb. 2-3 cm ép papírfelület.Ezután széthajtod a háromszögeket és a keletkezett csíkokat a szemben lévő oldalakról összefogod és rögzíted. ha rendes vagy, használhatsz ragasztót, de az 5 perces verzió tűzőgéppel működik. :)

Belülről kifele haladva a következő  csíkot mindig az ellenkező oldalon tűzöd össze. A végén egy érdekes nem tudom mire hasonlító spirálos izét kapsz, ami viszont nagyon jól néz ki. 5 ilyen csigát az egyik végén, és az oldalain összetűzve kész is a csillag.

A csillagot bárhova felhasználhatod, nagyon jól néz ki például az ablak előtt, kisebbek a fenyőfán is helyet kaphatnak.

Ha két eltérő színű papírt teszel egymásra az eredmény még izgalmasabb!

Remélem tetszik, ha igen, oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr684968953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása