Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Konzervkaktusz

2013.05.02. 00:15 Takács Katinka

Úgy kezdődött, Hogy szétszedtem a kaktuszomat amikor kiraktam a nyári lakhelyére. Lett egy csomó kis kaktuszfióka, amit el kellene ajándékozni.

Én szeretem a kaktuszokat, de tudom, hogy nem mindenki van ezzel így. Már meg hogy kellene vonzó ajándékot csinálnia a kaktuszokból? Hát helyes kis kaspókkal, gondoltam én.

A konzervdobozok, amiket gyűjtök, pont megfelelőnek tűntek erre a célra.

A díszítéshez az ötlet meg onnan jött, hogy nagyon helyes kislány nyakláncokat lehet venni a KIK-ben nagyon olcsón. Már szemezek vele egy ideje, mert igazi vidám színes fagyöngyökből van. Lányom ugyan nincs, mégis vettem 2 nyakláncot, aztán szétvágtam. Nekem a gyöngyök kellettek róla.

A konzervdobozokat lefestettem matt fehér festékkel. Én fémre való festéket használtam, ami éppen volt itthon.

A gyöngyöket nagyon ritkán felfűztem egy szál rafiára, és körbetekertem a konzervdobozon. Néhány helyen ragasztópisztollyal rögzítettem. Majd néhány gyöngy nélküli rafiaszálat is körbetekertem a dobozon, hogy ne legyen olyan puci. A kaktuszokat körbeöntöttem apró dekorkaviccsal, így szerintem igazán csinosak lettek.

Szerintem nagyon helyesek lettek, és nem utolsó sorban fillérekből megvan az egész. Nagyon jó, akár ajándéknak is. Ja, és újrahasznosítottunk.

konzervkaktusz8k.jpg

konzervkaktusz7k.jpg

konzervkaktusz6k.jpg

konzervkaktusz5k.jpg

konzervkaktusz4k.jpg

konzervkaktusz3k.jpg

konzervkaktusz2k.jpg

konzervkaktusz1k.jpg

Ha tetszett, oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr925260636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása