Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Mozaikos borosüveg, gyertyatartó szerepben

2013.01.05. 20:47 Takács Katinka

Megint rámjött  a mozaikozhatnék. :)

Régebben már csináltam mozaikokat, akkor inkább csempéből, aztán jó pár évig eszembe sem jutott. Aztán tavaly, milyen furcsa, hogy még csak most volt mégis tavaly :), szóval, nem olyan régen megint elkezdtem, de most üvegmozaikot használok.

 A család nem annyira díjazza az alkotó folyamatot, hiszen az a fránya üvegmozaik amikor a fogóval megfelelő formájúra próbálom tördelni, a szélrózsa minden irányában képes elrepülni, a leglehetetlenebb helyekre is. Még kétszeri porszívózás után is találok darabokat, jó esetben nem a talpammal.

Ha az idő engedi a teraszra költöztetem ezt a tevékenységet, de ott most zima van.

A tevékenység alanya most , immár harmadjára, egy borosüveg lett. Nekem tetszik a formája, és a bor sem olyan rossz amit árulnak benne.mozaikosu1kicsi.jpg

Szóval az üvegre szilikonnal ragasztgattam fel az üvegmozaik darabkákat, és használtam néhány kék és zöld fél üveggolyót is, vagy nem tudom hogy hívják azokat az izéket.

mozaikosu2kicsi.jpg

Lila és zöld üvegmozaikot választottam, mert az volt itthon, és mert tetszett együtt a két szín. De elég közel állnak egymáshoz, ezért nem lett olyan látványos mint gondoltam. A fugázáshoz halványzöld fugát használtam, ami nekem tökre halványkéknek tűnt, de már mindegy.

mozaikosu3kicsijpg.jpg

Miután elkészült az üveg, gondoltam adjunk neki valami funkciót is, így került bele a gyertya, és mivel csak úgy hülyén nézett ki kapott egy masnit is.

mozaikosu4kicsijpg.jpg

mozaikosu5kicsijpg.jpg

Így már nem olyan rossz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr525000110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása