Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Mécsestartó temetőbe

2013.10.31. 11:48 Takács Katinka

 

Évek óta nem lehet normális temetői mécsestartókat kapni. Tapasztalatom szerint minél drágább, annál rondább giccsözönt talál az ember.

Szerintem jobban jársz, ha magad készítesz valamit, amivel méltón emlékezhetsz szeretteidre.

Amit most hoztam nektek, rettentő egyszerű dolog, fillérekből megvan, és az elkészítése kb. 10 percet vesz igénybe.

 

mecsestarto9.jpg

 

Ami kell hozzá:

  • befőttesüveg (bármilyen, bármekkora)

  • fekete karton

  • valamilyen mintás karton, én fekete - fehéret használtam

  • ragasztószalag, olló, valamilyen mintalyukasztó (én most fa alakút használtam)

  • tetszés szerint fekete szalag

  • meg persze mécses, vagy nem túl nagy gyertya

A fekete kartonból a befőttes üveg méretével megegyező csíkot vágtam, az alját végiglyukasztottam a famintás lyukasztóval. Körbetekertem az üvegen, összeragasztottam. A mintás kartonból csíkot vágtam, ezt is körbetekertem az üvegen, összeragasztottam. A tetejére meg a fekete szalagot kötöttem fel.

Mehet az üvegbe a mécses, vagy a gyertya. Amikor világít, a fa alakú lyukak nagyon jól néznek ki.

 

mecsestarto1.jpg

mecsestarto2.jpg

mecsestarto3.jpg

mecsestarto4.jpg

mecsestarto5.jpg

mecsestarto7.jpg

mecsestarto9.jpg

mecsestarto8.jpg

 

Szerintem sokkal szebbek mint bármelyik bolti. Remélem te is elkészíted!

Ha tetszett, oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr605607769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása