Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Letölthető, nyomtatható, egyedi füzetcímkék

2013.08.24. 08:49 Takács Katinka

Iskolakezdési őrület van, mi tagadás!

Évivel a tesómmal arra gondoltunk, hogy most nyomtatható füzetcimkéket csinálunk nektek, hogy ezzel is könnyítsük az iskolakezdés terheit. Szerintem Évi nagyot remekelt most is. Van fiús, csajos, meg egy kicsit nagyobbaknak való is. A képek alatt a "LETÖLTÖM" feliratra kattintva pdf formátumban letölthetitek a címkéket.

Nyomtathatóak sima papírra, vagy öntapadósra is. Ha sima papírra nyomtatjátok akkor sokkal olcsóbb, és bármilyen papírragsztóval ráragaszthatod a füzetre vagy könyvre.

Remélem tetszenek!

Nagyon örülnék neki ha küldenétek néhány képet a felhasználásról!

További szép napot!Matrica_01k.jpg

LETÖLTÖM

Matrica_02k.jpg

LETÖLTÖM

Matrica_03k.jpg

LETÖLTÖM

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr995474244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása