Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Dugódísz, avagy, mire jó még a parafadugó?

2012.12.28. 21:48 Takács Katinka

Elég sok itthon a parafadugó. Már régóta motoszkál a fejemben néhány hasznosítási ötlet. Ma meg is csináltam az egyiket.

Először kerek, koszorú formájút akartam csinálni, de az már egy kicsit uncsi így a karácsonyi szezonban, tehát akkor négyszögesítettem, illetve téglalaposítottam a dolgot. Az elkészítése nagyon egyszerű. dugokep1kicsi.jpg

Kivágtam hullámkartonból 2 db téglalapot, a közepét is kivágtam, így képkeret formájú lett. A két kartont egymásra ragasztottam, mert 1 nem lett volna elég erős a sok dugóhoz. A parafadugókat ráragasztottam az alapra, össze-vissza, ahogy jött. Ezt addig csináltam, amíg elégedett nem lettem az eredménnyel. A keret felső részére ahová a masnit akartam tenni csak kevés dugót tettem.

Zsákvászonból vágtam csíkot, ebből lett a masni, de bármilyen masnival jól mutatna.

dugokep2kicsi.jpg

A parafadugókat többféle módon is beszerezheted, Az egyik legélvezetesebb ha megiszod a bort "alóla" :) Én igyekszem ezt a módszert használni, de lehet kérni barátokat, ismerősöket, hogy gyűjtsék neked, Végső esetben gazdaboltokban például lehet kapni minta nélküli dugót.dugokep3kicsi.jpg

Ha tetszett oszd meg, és készítsd el te is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr994985556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása