Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Romantikus bútortuning

2013.10.23. 23:50 Takács Katinka

Két éve már, hogy ezen a házon dolgoztam lakberendezőként. Annak idején nem lettünk vele teljesen készen, például a tinilány, ma már felnőtt nagylány szobája is félbemaradt.

A közelmúltban ismét megkerestek, és nekem eszembe jutott egy dolog.

A tinilány gardróbjában volt egy sokfiókos komód, ami bár nem illet az újonnan megálmodott romantikus hangvételű szobába, de én láttam benne fantáziát.

Már annak idején is szerettem volna felújítani, áthangolni az íj stílusra, de valahogy kimaradt.

Most elkértem, had romantikázzam meg egy kicsit.

elotte utana.jpg

A tiniszoba egyébként egy kicsit színtelen lett, mindenképpen szükség volt valamire ami ellensúlyozza a sok vaníliát.

Ezért a komód oldalát és tetejét egy nagyon szép olívazöld színre festettem. Mivel első körben nem találtam olyat ami tetszett volna, a festékboltban kevertettem a megfelelő színt.

butortuning2.jpg

A fiókok vanília alapszínt kaptak, amire kézzel festettem rá a virágzó ágas dekort.

Nem kell nagy dologra gondolni, amint a képeken is látjátok egyszerű kis négyszirmú virágok elszórva. Botanikai besorolást nem kérjetek!butortuning5.jpg

Na de nem volt rózsaszín festékem, ráadásul legalább kétféle rózsaszínre volt szükségem, ahhoz amit elképzeltem. Nem akartam rózsaszín festéket venni, de szerencsére piros az volt itthon, úgyhogy a vaníliából meg a pirosból kutyultam kétféle rózsaszínt.

Miután kész lettem a virágokkal, csak vissza kellett rakni a fiók előlapjait a fiókokra. Na ez, mint utóbb kiderült, messze nem olyan egyszerű, mint gondoltam. Ugyanis valószínűleg a szétszedésnél valamit rosszul jelöltem be, és a fiókok az istennek se akartak a helyükre beférni.

butortuning6.jpg

Mivel a fiókoknak már a megfestett sorrendben kellett maradnia, ezért újra fúrtuk az előlapokat. Nem volt olyan nagy ügy, a fiókgombok helyét is újra kellett fúrni.

Természetesen új gombokat is álmodtam a komódra, így lett teljes a kép.

A végleges helyét még nem találtuk meg, de a tulajdonosának nagyon tetszik. Legalábbis ezt mondta. :)

Remélem neked is tetszik!

butortuning7.jpg

butortuning8.jpg

butortuning10.jpg

butortuning12.jpg

butortuning14.jpg

butortuning13.jpg

butortuning11.jpg

butortuning15.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr475596405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása