Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Konzervdoboz, és majonézes tubus újrahasznosítva

2013.07.24. 14:17 Takács Katinka

Nagyon sok ingyenes alapanyag vesz körül bennünket, amiből egy kis fantáziával jobbnál jobb dolgokat lehet csinálni. Persze nincs teljesen ingyen hiszen megvesszed, a konzervdobozt a kukoricával, vagy a macskakajával együtt, de általában a kukában végzik.femes4.jpg

Pedig nagyon sok mindenre jók. Például kaspónak.

A másik csuda klassz alapanyag a fém tubus. Ilyenben van mustár, majonéz, vagy a pirosarany is. Az ilyen tubusoknak le kell vágni mind a két végét, az egyik oldalán szétvágni és kihajtva nagyon szép bronz színű fémlapokat kapsz. ezek nagyon vékonyak, és könnyen formázhatóak, ollóval is vághatóak És ezek is a kukában végeznék, pedig nagyon jól használhatóak. Ezt használtam amikor a kis táblácskákat csináltam a gondolatlekvárra.

Ha nem emlékszel, nézd meg ITT

Ezek a kis kaspók is úgy készültek, hogy fehérre festettem a konzervdobozokat, és tubus anyagból, kis rézlapokból vágtam ki díszeket rá. Ezeket még domborítottam egy nem fogó tollal a hátuljáról.

Ráragasztottam a dobozokra, és kész is.

femes1.jpg

femes2.jpg

femes3.jpg

femes4.jpg

femes5.jpg

femes7.jpg

femes7.jpg

femes8.jpg

femes9.jpg

Ha tetszett, oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr935422975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása