Lakinta Home

Lakberendezés, ahogy én csinálom. Szeretek csinálni dolgokat, átalakítani, megvarrni, kilyukasztani, lefesteni, levágni, kivágni, szegelni, fűrészelni. Kitalálni, megvalósítani, az alkotás csodája. Szeretek lakberendezőnek lenni. Praktikusan, földön járó emberként látom a dolgokat. Így aztán, ha lila, elvont ömlengéseket vársz a lakberendezés magasröptű tudományáról, rossz helyen jársz. Szerintem a lakberendezés a mindennapok része, vagyis annak kell lennie. Az oldalamon csak SAJÁT tartalmakat találsz! Nem vszek át tartalmakat engedély nélkül más oldalakról, és semmiképpen nem tüntetem fel úgy mintha én csináltam volna. Ha átveszek tartalmakat más oldalakról, akkor konkrét forrásmegjelöléssel teszem, a tulajdonos engedélyével.

A szerző

Takács Katinka

Lakberendező, burkolattervező

Kérdésed, észrevételed van?

Írj nekem emailt:

info@lakinta.hu

Kövess a Facebookon is!

Friss topikok

Gondolat lekvár, és gülüszemű ceruzatartó

2012.12.15. 12:04 Takács Katinka

Nem mondok újat, hogy vészesen közeledik a karácsony. Erre magadtól is elkezdhettél gyanakodni az üzletekben fellehető szaloncukorhegyek és üveggömb tengerek láttán.

Ha még ebből nem tudatosult volna benned eléggé a dolog, a gyerekek naponta állnak elő újabb ajándékötletekkel, néha nem maguknak. Az iskolai csodabazár is állandó velejárója a karácsony előtti időszaknak.

Mi is ez? A csodabazár olyan, hogy mindenki, minden gyerek felviszi a megunt játékait, könyveit, a szülők sütnek sütit, az osztály vesz innivalót és a folyosókon kipakolt asztalokról lehet vásárolni. Alkotásra hajlamos szülők ilyenkor csinálnak különböző dolgokat, leginkább adventi koszorúkat, asztali díszeket, és ezeket is eladják. A bevétel az osztálypénztárat gyarapítja.

Na, tegnap tudatosult bennem, hogy ma csodabazár lesz a suliban. Miután a fiúk 1 órán keresztül veszekedtek rajta, hogy melyik az a játék amivel már biztosan nem fognak többet játszani, ezért lemondanának róla, mondom akkor csináljunk valamit.

Nem készültem, úgyhogy csak itthon lévő anyagokat használtunk fel.

A múltkor láttam az interneten a "Gondolat Lekvár" nevű dolgot. Az ötlet zseniális, bárki találta is ki. Ez egy kis vagy nagy befőttes üveg, tele klassz idézeteket tartalmazó cetlikkel. A kivitelezés persze mindig más lehet.

Én most kétfélét csináltam, egy gyerek és egy felnőtt kivitelt.

A gyerek kivitel kis ráragasztható műanyag díszeket és vidám masnit kapott. Ezeket a KIK-ben vettem még régebben. A felnőtt változatot madzaggal és fémlapocskából készült felirattal díszítettem. A teteje pedig zsákvászon borítást kapott.

Jópofa ajándék lehet azoknak akiknek valami személyes apróságot szeretnél adni.

Legközelebb elárulom, hogy a fémlapocskákat miből csináltam :)

A gülüszemű barátaim elkészítése pofonegyszerű. Konzervdoboz, fehér festék, alkoholos filc, és öntapadós szemek kellenek hozzájuk. Az öntapadós szemeket is a KIK-ben vettem, de írószer boltban, vagy hobby boltokban is beszerezhetőek.

Nagyon klassz ceruzatartó lesz belőlük, az íróasztalra. Esetleg lehet ültetni bele valami növényt is, akkor lesz "hajuk".

Remélem tetszik!

A képek minősége nem a legjobb sajnos, ezek a fránya fényviszonyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakinta-home.blog.hu/api/trackback/id/tr604966478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása